Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, April 11, 2009

Rindu??

Semakin malam melabuhkan tirainya..
Semakin kuat si cengkerik bercengkerama..
Semakin sunyi suasana malam..
Semakin kuat ingatan aku pada dia..



Hurm..terseksa..jam sudah menunjukkan hampir pukul 2 pagi...mata masih lagi tak dapat aku lelapkan...hati? perasaan? tak perlu aku ungkapkan..gundah gulana...rindu? hurm..yup... teringat kenangan lalu..apetah lagi ditambah dengan alunan2 lagu jiwang lama2..hurm..

tiada apa yg dapat aku lakukan... melangkah pergi meninggalkan Aspire 5610 kesayanganku ini..langkah ku longlai...tidak bermaya....basuh muka..gosok gigi...dan semestinya wuduk..

di saat hati berkecamuk..
hanya padaMu aku serahkan..
di saat hati merintih..
hanya padaMu aku perdengarkan..
di saat hati meronta..
hanya padaMu aku serahkan..
di saat hati merindu...
hanya padaMu aku lepaskan...
Hanya padaMu..Hanya padaMu..
Damaikan hatiku ini, Ya Allah..


-Lily Nur Insyirah- " Mengapa Ada Rindu "

p/s: Novel Mengapa Ada Rindu..Karya asal oleh saya..masih dalam pembikinan..sebuah novel yg tiada kesudahan..pengakhiran yg belum pasti..penamat yang tiada penghujungnya..sampai bila?? saya pun tidak pasti jawapannya..

0 comments:


Related Posts with Thumbnails