Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 22, 2009

Tutup..

Saya tutup sume pintu2 yg available..

Atas
Bawah
Kiri
Kanan
Belakang
Depan

Xde space dah..

Kalo nak buka, pandai2 ah..

Sy xnak sy dikecewakan lagi..
No heart feeling da..

Sorry..

-seCreTo-:
Kembali ke alam nyata.. Kembali kepada fitrah sebagai seorang Khalifah Allah di muka bumi ini..
Selama ni, aku terlalu alpa..terlalu leka dengan dunia.. sampaikan aku terlalai.. kenapa semua ni terjadi pada ku? Dugaan hidup.. Sesungguhnya, Allah masih SAYANG padaku dengan memberiku UJiAn sebegini rupa.. Sudah terhantuk, baru terngadah.. BOdoh kah aku????Aku cuma dibutai dengan perasaan sendiri.. Aku menyesal sangat2..

Pada si dia:
Maaf untuk smuanya.. Saya xlayak untuk diri awk.. Sy tau sape diri sy..saya tau.....
Doa saya, moga awak berbahagia..Maaf kerana memendam rasa terhadap awak selama ini tanpa meluahkannya.. Saya akan hapuskan semua ini mulai malam ni.. Saya akan hapuskan semuanya...Sy akan hapuskan rasa sayang sy terhadap awak selama ni.. Sy akan anggap awak sperti kawan2 sy yg lain.. Sy pasti.. dan sy bharap sy bleh lakukan..Terima kasih untuk segala2nya.. Pesanan sy, jangan beri saya harapan lagi.. Jangan biarkan diri sy di awangan lagi..Cukuplah sampai di sini saja...Cukup..


Related Posts with Thumbnails