Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 17, 2009

Monolog Sendirian..

* Pengunaan kata 'aku' akan berlaku apabila penulis bermonolog sendirian*

Malam ni, aku tetibe menjadi sensitif.. Msg xterbalas..Panggilan xterangkat..Chat yg xterjawab.. Maaf utk kalian..Aku mmg xde mood.. Tetibe, diri ini mengimbas kembali suatu masa dulu.. Bagaikan halilintar.. Zassssa... Ya Allah.. Jauhnya aku lalai dari Mu.. Terlalu mengikut nafsu berkehendakkan cinta sang kumbang.. Sehingga aku mengabaikan apa yg sepatutnya aku xleh abaikan..

Real One Player terus memutarkan lagu2 islamiyah.. Terasa diri ini begitu alpa dengan duniawi.. Tanpa sedar, air mata menitis.. Kali ini, bukan air ini menitis kerana terlalu rindukan sang kumbang, tetapi air ini menitis kerana kekesalan dalam diri.. Terasa diri ini bgitu lemah dan hina.. Membiarkan nafsu menguasai diri.. Melayan perasaan yg xsepatutnya aku layan...Hurm..

Apakah masih ada peluang untukku kembali seperti dulu?

2 comments:

end said...

kak wanie, peluang setiap detik sentiasa ada..cuma kita nak tak nak je.. hehehe.. miss u..

~L.o.L.i.P.o.P~ said...

miss u too.. ;)


Related Posts with Thumbnails