Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 31, 2009

New Identity..

Nama SeCreTo telah ditukar kepada LoLipop.. dan nama blog Secreto in da houze juga ditukar kepada Dunia Cinta Lolipop.. Kenapa sy memilih lolipop berbanding secreto?

Dulu, sy guna secreto kerana sy seorg secreto de amour (secret admire).. tapi due to some reasons that hd made my heart's getting hurt, i decided to change my name from secreto to lolipop.. Macam jugak secreto, LOLIPOP ada makna yg tersendiri.. Dan biar ia menjadi rahsia dalam diri saya smpai bila2..




Yg pasti, cinta ini xmungkin akan menyamai lagi utk ms akan dtg.. Terlalu sakit utk dibawa ke masa hadapan.. Moga sy terus bertabahan..InsyaAllah..

3 comments:

azwashamsuddin said...

saya suke chupa chups!

azwashamsuddin said...

wanie..jwb tag dari azwa waniiii..haha

~L.o.L.i.P.o.P~ said...

azwa...already done that tag before.. :(


Related Posts with Thumbnails