Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, January 30, 2010

It's All About You~

Semalam, saya mimpikan awak.. Tiba2, awak datang dalam mimpi saya.. Walaupun pelik, tapi xmengapalah.. Mimpi biasa je..

Tadi, saya keluar cari breakfast.. Saya terpandang seseorang yang sedang menaiki motor.. Rupanya seiras awak.. Tetiba saya teringat kat awak.. Kenapa saya tetibe teringat kat awak?

Sudah seminggu lebih kita mendiamkan diri kan.. Mungkin kerana tu, saya teringatkan awak.. Adakah awak pun akan teringatkan saya jugak? Entahlah.. Kalau awak pun turut teringat kat saya, saya sangat gembira mendengarnya.. At least, awak masih x lupakan saya..

Saya ingin beredar dari sini.. Jom tido.. Saya penat.. Saya tension.. Saya stress.. Saya dah tak tahu nak handle macam mana lagi.. Awak doakan saya tabah untuk menghadapinya, ya..

Saya undur diri dulu.. Bye2~


Related Posts with Thumbnails