Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, February 21, 2010

Berhenti @ Teruskan?

"Even though u put all ur efforts on it and feel so excited, but when Allah says NO, it means that u will not get it.. And for sure, Allah knows better what is the best for u.."

Ceh, tetibe skiping lak.. sorry for grammatically error.. haha.. sy xpndai sket bab2 bi neh..huk3..

Bile terfikir sal ayat tu, hurm, kadang2 terdetik dalam hati saya.. Patot x saya teruskan perasaan ini atau berhenti sampai di sini saje? Makin hari saya tengok dia makin jauh je.. Hurm.. Kalo xsuke kawan ngn saya, xleh ke dia just bitau je yang dia xsuke kawan ngan saya? saya tau, walaupun benda tu pahit dan pedih utk dihadapi, tapi bile tengok dia dalam keadaan camtu, sebenarnya saya lagi sakit, pedih dan kuciwa..huk3..

Im a lil bit depressed actually.. Ngan keje yang berlambak2.. Ngan sikap dia yg camtu.. Dan yang paling sy xtahan skali, bile tok nenek sy, mak sedara sy yang tau sal dia duk tanya2 bila nak tunang etc..owh nooo... tolong lah...penat dowh camni.. saya xpenah kesal kenapa sy jumpa dia sbb sy tahu, mesti ada hikmah di sebaliknya.. mungkin, dengan ni semua dapat mendidik perasaan sy supaya lebih tabah.. Dugaan..Dugaan.. Astagfirullah..

Tapi kan, bile fikir balik, mmg sume ni ujian utk sy.. di kala sy tertunggu2 kehadiran dia di sisi, di saat itu muncul orang lain di sisi saya.. dia ni, satu tempat blajar cuma kos je yg lain2.. cume tu lah..buat ms ni, hati da xterdetik nak terima sape2..mmg penat dah hati ni nak terima kehadiran orang lelaki buat masa ni.. kadang kala, sy tertanya2 diri sy sendiri, saya tunggu dia lagi ke sampai susah sangat nak terima orang lain? Mulut kata benci, tapi hati kata rindu.. Patut ke saya tunggu dia atau sy patut give up dengan dia?

Satu je yg hati saya tahu jawab : " NTAHLAH.."

Aih..tp sampai bila harus camni.. Sabar lolipop.. InsyaAllah, pasti ada pemilik tulang rusukmu ini.. InsyaAllah..Banyakkan berdoa agar dipermudahkan pencarian ini.. Amin~

0 comments:


Related Posts with Thumbnails