Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, February 13, 2010

Your Memory Lives On My Heart~

Salam..

Hehe..Sekian lama (lama ke?), saya xtulis post yg agak kejiwangan sket..hahaha.. kebelakangan ni, agak sibuk sket ngn study, assignment, presentation, sukan etc.. Lagipun, bila duk hostel tu, line 3g di cecom bb ni cam slow je..fade up pulak nk online time tu..da la wifi xdpt kat bilik..adeh la...sabow2..

Sejak beberapa menjak ni, saya selalu teringat kat dia.. Macam2 cara saya da cuba utk hilangkan semua ni, tapi lepas tu ingatan terhadap dia datang balik.. Kadang2, sy terfikir, dia ada x teringat kat saya jugak? atau cuma saya je yg teringat kat dia sorang2? ntah lah..

Pernah saya buat solat istiqarah masa dulu..Agar diberi petunjuk pada saya, adakah dia si pemilik sebenar tulang rusuk saya.. Beberapa kali saya lakukan, keputusannya, sy memang nampak dia tp dalam keadaan 50-50.. Saya pun kompius gak.. Nak kata saya menjauhkan diri dari dia, dia still ada di sisi saya..nak kata dia rapat dgn sy, terasa ada 'gap' di antaranya.. Cuma yg saya rasa, hati sy rasa dekat je ngan dia.. ntah lah..

Cuma sejak ari tu, kitorang semakin menjauh.. Kawan ada tanya kat saya, kenapa suka kat dia? kenapa sayang dia? kenapa cinta dia? saya terdiam.. Saya hanya pandang kat dia sambil menggeleng-geleng kepala je.. Ye lah.. Saya pun xtahu kenapa hati saya sukakan dia.. Nak kata sy suka sebab dia ensem, x pun.. (dia ensem ke? sweet tu ada lah jugak..hahaha..oppsss..sowi..).. Nak kata kitorang selalu bermessage, xde lah pulak.. Perasaan tu, hadir dengan sendiri..Tanpa sy sedari..

Cuma, yg menjadi masalah lah sketnya adalah, umur dia.. Errr..dia muda 3 bulan dari sy.. (means, dia da masuk tahun yg berlainan).. walaupun beza cuma 3 bulan, tapi kalo orang tanya, of course, akan jadi setahun lah sebab tahun tu yg berbeza.. Hurm.. Entahlah.. Semakin buntu lah plak sekarang ni..

Kawan ada perkenalkan saya dengan lelaki lain..tapi, hati sy xterbuka untuk menerimanya lagi.. Kadang, terdetik jugak dalam hati, nak cari orang dekat2 sini je (sebabnya si dia tu orang jauh..jauh dari tmpat saya..sy belah timur..dia belah utara..hehe) tapi sampai sekarang xjumpa2.. Lagipun, bila sy berkawan dengan lelaki lain, pasti saya akan teringat kat dia..

Sampai bila saya nak macam ni.. Usia makin bertambah.. Tapi.. Mungkin buat masa sekarang sy xjumpa lagi kot pemilik sebenar tulang rusuk saya.. Hehe.. InsyaAllah, moga suatu hari nanti sy kan ketemu jugak.. (dalam masa terdekat ni..)

Sampai ketemuk lagi.. Daa~ :'(

0 comments:


Related Posts with Thumbnails