Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 16, 2010

Bila Rasaku Ini Rasamu..

Salam...

Kepada yang teristimewa, abang blog...

Abang blog, apa yang patut saya buat? Semakin saya cuba untuk lupakan dia, semakin dekat plak rasanya antara saya dan dia.. Saya cuba untuk gembira di depannya.. Saya cuba untuk ceria di depannya.. Walaupun hakikatnya, jauh di sudut hati saya, xdapat diungkapkan perasaan ni.. Sayang, rindu untuk dia, memang xdapat diceritakan.. Sakit di hati kerana menahan rindu, bagai ditusuk2 sembilu gitu.. Eh chop.. bukan stakat ditusuk2 dah ni, rasa macam nak tercabut dah tau..Huhu..

Kami tidak pernah berkapel.. Seriously, we never declared any relationship.. But deeply inside our heart, kami tahu apa yang terbaik.. Saya sayangkan dia, dan dia sayangkan saya.. We've shared anythings.. Our happiness.. Our sadness.. Kami berpisah pun bukan sebab kami bergaduh.. Kami berpisah bukan di sebabkan perangai ntah-ape-ape antara satu sama lain (macam org kapel yg slalu berpisah tu..jeles lah..buat perangai lah..).. Tidak.. Bukan kerana itu.. Inilah pengorbanan dalam bercinta, kan.. Masing-masing terpaksa melepaskan pergi demi kebahagiaan orang lain.. Tapi kebahagiaan kami?

Saya berkawan dengan ramai kawan lelaki.. tapi xde sorang pun yang dapat menandingi dia.. Buktinya semalam.. Tetiba kawan sy ni tlh mbuatkan air mata saya menitik.. Saya teringat kat dia.. Sepanjang kami mengenali antara satu sama lain, walaupun kami pernah gaduh2 manja, tapi xde la sampai dia nak tengking saya.. Even saya buat perangai, dia xde nak marah saya.. Dia nasihatkan saya.. Kalo sy xubah perangai, dia diam.. Dan bila dia diam, saya tau dia marah.. Saya tau kawan saya xsengaja buat cmtu..tapi tindakan dia tu yg myebabkan sy jadi sedih..

Tapi.. semua tu hanya tinggal kenangan,kan.. Setiap hari, saya berdoa pada Ilahi, andai dia bukan jodoh saya, saya mintak dijauhkan dirinya dari saya.. Tapi, semakin saya cuba menjauhi dari dia, hati ssaya semakin sakit.. Rindu kat dia semakin mendalam.. Dan sampai satu tahap, saya rasa dekat sangat ngan dia..

Apa yang patut sy buat sekarang ni? Orang cakap, biar masa yang mengubat segala2nya.. Saya pun tertunggu2 mcm tu jugak.. Hopefully, masa leh mengubat hati saya ni..


Saya rindukan dia..Rindu sangat... Apa yg patut sy buat? Saya tau, dia pun mengalami benda yang sama seperti yang saya alami sekarang ni.. *sigh*

0 comments:


Related Posts with Thumbnails