Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 8, 2010

Pagi Ini..

Salam..

Abg blog cayam, awal kan ari ni saya melawat kamu? Saya xleh nak tido semalaman.. Saya offline awal.. saya cuba nak tenangkan diri.. Saya pejam mata rapat2 dan tido.. Alih2, saya baru sedar, air mata saya menitik... Saya berusaha untuk tido.. Tertido.. Lepas tu terjaga.. Tertido.. Lepas tu terjaga..

Saya tengok jam.. Kul 1.30 pagi.. Saya tido lagi.. Saya tersedar kul 2 pg.. Saya tido lagi, sy tersedar kul 3 pagi.. Adakah semua tu boleh dikatakan saya tido? Memang ya.. Mata saya terpejam rapat.. Tapi minda saya? Saya xrasa macam saya tido pun..

Abg blog, apa yang harus saya buat? Orang lain, senang la cakap.."Lupakan dia je lah..", "Ala..lama2 nanti ok lah tu..mula2 je terasa kehilangan dia..".. Arghh.. Tolonglah.. Orang yang xmengalami takkan rasa betapa beratnya semua ni.. Mampu ke saya untuk melihat dia untuk 2 bulan akan datang? Mampu kah saya?

Ya Allah.. Saya xtau kat mana lagi saya nak luahkan perasaan ni.. Sakit sangat.. Sedih sangat.. Dulu saya xde la sampai macam ni.. Tapi kali ni? Kenapa mesti sampai teruk macam ni wahai lolipop sayang?

Kali ni, saya betul2 dah speechless.. Saya dah buntu.. Saya dah binggung.. Air mata saya menitik lagi.. Hurm....~

0 comments:


Related Posts with Thumbnails