Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 9, 2010

Suatu Kehilangan..

Salam..

Sedih..Sedih..Sedihhhhhhhhh....




Suatu kehilangan.. Mesti sedih kan bila kita kehilangan sesuatu.. Adat kehidupan, setiap yg ada di dunia ini, pasti akan mengalami kehilangan juga..



Ari ni, saya pun mengalami suatu kehilangan.. xtau nak gambarkan camne perasaan ni.. Sedih sangat.. Ye lah..Kami membesar bersama2.. Selama hampir 23 tahun kami mengenali antara satu sama lain.. Everything we do, we do it together.. Tanpa dia, sy xkan jadi kiut miut lagi da..

Walaupun saya sedih, tapi ntah kenapa jauh di sudut hati saya, saya bersyukur sangat2.. Teruk kan saya ni? Saya bukan bosan dengan dia.. Jauh sekali benci.. Tapi ntah lah.. Bila saya kehilangan dia, saya rasa sedikit gembira (sedikit ke?).. Saya tau, sape yg baca mesti cakap saya ni lupa diri,kan.. Xtau nak bersyukur.. Tapi hakikatnya, tu lah saya..

Saya bersyukur kerana saya x lagi bersama2 dengan dia.. Kiranya saya x yah buat kerja sama2 ngan dia lagi la..Saya gembira sangat.. Tapi, masih ada sekelumit sedih jugak la..Sume xsampai 5 sen rasa sedih tu..

Xkesah lah korang nak kate apa.. pedulik apa saya.. yang penting, saya gembira dan bahagia, walaupun saya dah kehilangan dia dan xlagi hidup bersama dia..

Buat si dia, saya sayangkan awak.. Mekasih ye.. For almost 23 years, we've shared everything 2gether, tapi hari ni, saya akui saya kena lepaskan awak..Kita bawa haluan masing2..Moga kita berjumpa lagi next time (tapi saya harap sy xjumpa awak lagi..).. Saya sayangkan awak..






Bye2..





MY 3 KG!!!!



Berat badan turun la.. 3 KG.. Tu yang terasa kehilangan tu.. Hehehhee..

3 comments:

Mama Zharfan said...

diet ke :p

~L.o.L.i.P.o.P~ said...

hahahaha...2kg berat turun sbb exam ari tu.. 1kg lg turun sbb kontrol mkn 3 ari lepas..xde la diet sgt..diet gitu2 je..hehehehe.. :D

Mama Zharfan said...

masa 1st tgk tajuk entry, ingatkan kucing wanie mati hehehe


Related Posts with Thumbnails