Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 16, 2011

Bila Tiba Saatnya Itu..~ Mood: Sedih & Berkabung

Salam..

Sekali lagi, warga UNISZA dikejutkan dengan berita pemergian salah seorang pelajarnya kerana terbabit dalam kemalangan..

Sedih..walaupun sy xmengenali beliau..tp jauh di sudut hati, sy terasa sayu dan sedih..



Abd Muin Abd Malek, pelajar sem 6 diploma pentadbiran Islam.. beliau terbabit kemalangan di depan pintu pagar utama pada 13 februari yg lepas..motor lawan motor.. koma beberapa hari sehinggalah ptg tadi dberitakan ttg pemergiannya..Semoga rohnya dicucuri rahmat..

Pada orang2 yg saya sayangi, jaga keselamatan diri elok2 ya.. bawak kenderaan dgn bhati2.. sampai masa, kita akan pergi mengadap Ilahi jua..

Semoga Allah merahmati roh arwah dan diampunkan segala dosa2nya dan ditempatkan di kalangan org2 yg beriman.. Al-Fatihah..





4 comments:

Ayuni said...

Alfatihah....sye pun x knl sgt dier tp bf sye baik ngan dier....

~L.o.L.i.P.o.P~ said...

al fatihah..

sy pun xknl dia jgk..tp bila tgk ramai klasmet yg post psl dia(rupa2nya diorg agak rapat jgk), tergerak hati nak tgk fb dia..skjp je Allah pinjam arwah utk kita..semoga rohnya ditemptkan di kalangan yg beriman..amin..

akiratoriza said...

Takziah n Al-fatihah buat arwah.. setiap yg hidup pasti akan menemui kematian cuma bila n bagaimana?
semoga setiap perkara yang kita lakukan mendapat keberkatan dariNYA, Amin.

~L.o.L.i.P.o.P~ said...

akitoriza:
amin2 ya rabbal'alamin~


Related Posts with Thumbnails