Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 14, 2011

14th July 2011.. Happy Birthday, Sweetheart~


[WARNING: entry kali ni sedikit sebanyak meloyakan tekak sesape yang membacanya.. bukan stakat meloyakan tekak, malah leh kuar muntah hijau..kalau mau hindari dari terkena gejala ni, jangan baca entry ni..hehe..tp kalo yg nak baca, mekasih banyak2 neh.. :D ]


Salam..

FLASH BACK 14th JULY 2010

Setahun yang lepas..
Di tempat yang sama, saya membuat satu entry khusus untuk si dia.. masa tu kami masih berkawan.. atau mungkin lebih tepat, teman rapat.. tiada istilah saya sayang awak..dan awak sayang saya..

Setahun yang lepas..
Pada waktu yang sama, saya menghantar mesej pada si dia.. untuk mengucap selamat utk segala2nya pada hari berbahagia dia.. dan pada tika itu, si dia dah pun tertidur..pasrah..

Setahun yang lepas..
Pada hari yang sama, si dia menyatakan bahawa si dia demam..dan pada hari tu jua si dia ada interview utk kerja..malangnya, kerana demam, si dia maka si dia tak hadir ke interview tersebut..

Setahun yang lepas..
Dengan bonus birthday yang sama, si dia cuma menelefon untuk seketika.. waktu hariannya banyak dihabiskan untuk berehat kerana demam..

Tapi.. tu sume setahun yang lepas... LINK


SEKARANG 14th July 2011

Kalo setahun yang lepas,
kami cuma teman rapat sahaja..namun tahun ini, kami melangkah 1 stage ke hadapan.. Semoga dengan izin Allah, kami dapat melangkah lagi ke 2 stage yang berbaki.. :)

Kalo setahun yang lepas,
Ketika saya hantar mesej untuk si dia, tapi si dia telah pun tertidur.. Namun pada tahun ini, tepat jam 12 tengah malam, si dia masih lagi belum tertidur..

Kalo setahun yang lepas,
Si dia mengalami demam2, namun Alhamdulillah, dengan izin Allah dikurniakan kesihatan yang baik, hari ini si dia adalah insan yang paling gembira..kerana sesuatu yang istimewa telah pun muncul di officenya..

Kalo setahun yang lepas,
si dia cuma menelefon seketika sahaja dengan bonus panggilan birthday yg si dia perolehi, namun utk kali ini si dia menggunakan sebaik2 peluang yang ada pada hari ini..setiap masa setiap ketika dan kalolah boleh, setiap masa nak bercalling-calling..hihi


Buat si dia..

Kalo saya kasi awak bunga, kompem bunge tu akan layu..
Kalo saya bagi awak coklat, kompem sume coklat tu masuk dalam perut awak..
Kalo saya bagi awak bantal love2, kompem bantal tu jadi buruk sebab dipenuhi dengan air liur basi..
Tapi, kalo saya bagi awak hati, camne saya nak idup plak kan.. hihi..





I never thought I will ever learn what love is; now I know what true love is.. Thanks for coming in my life..
I LOVE YOU..







2 comments:

Mama Zharfan said...

heheheh lovey dovey ni :)

~L.o.L.i.P.o.P~ said...

ngeh ngeh ngeh ngeh... ^__^


Related Posts with Thumbnails