Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 28, 2011

Bola..Bola..Bola..Jom Usha Kek Ni!


Salam..

Best tengok bola tadi..Walaupun kecewa, tapi saya bangga dengan game malam ni..Compare dengan game yg lawan kat tempat pihak lawan ari tu, game malam ni much2 more better than before lah.. Tabikk kat keeper, Apek..Also xdilupakan pemain2 malaysia yg lain.. Memang hero lah sume2!!

Masa malaysia sumbat gol pertama tu, saya duk tengah buat kek..mujur xmelantun mixer saya masa malaysia sumbat gol tu..maklum la..eksaited kot..hehe..

Walaupun kecewa malaysia da kalah dan xleh gi ke peringkat seterusnya, tapi saya bangga ngn kek saya..hahahaha..mmg gebu + moist la..saje malam ni wat kek lagi..training utk akan dtg..sbb nanti nak bake utk customer lak..harap2 customer2 saya berpuas ati lah ye..



Ada sesapa nak order kek dengan saya? Kalo ade, meh la order..Saya tutup order ni minggu pertama puasa.. (tapi kalo ada sedara mara nak order, bleh usahakan lagi..^__^)


Kalo ada yg berminat nak order, bleh la contact saya kat sini ye..


EMAIL SAYA : wanniesmile@gmail.com


Nanti saya akan balas email anda utk kompemkan tempahan.. ^__^


Serious buyer for Kuala Terengganu only.. Kat luar kawasan, saya xtau nak deliver camne..sori ea..






Terima kasihhhhh~~





0 comments:


Related Posts with Thumbnails