Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 14, 2012

Pasang Surut Suatu Hubungan..

Salam..

ye..ye..ye..sedangkan air laut pun ada pasang surutnya, apatah lagi dalam kehidupan,kan..

gitu jugak dengan saya..

pasang surut dalam hubungan.. lumrah la tu.. sometimes, ada masa gembira, bahagia.. but sometimes, ada rasa moody, dan rasa malas je nak layan..

contohnya cam semalam..

dari semalam lagi masing2 merajuk..huargh..masing2 keras kepala? x jugak.. tapi ntah.. bagi masa utk masing2 utk berjimba sekejap.. haha.. *ok..ketawa tapi xberapa nak ketawa pun..* dari semalam lagi senyap dan xbermesej..baru semalaman kitorang merajuk..tapi xtau la sampai bila nak merajuk..

merajuk tu, merajuk la jugak..

tapi bila jam 5.45 pagi - 6 pagi setiap ari, iaitu masa utk kejutkan waktu subuh, salah sorang akn jadi wake up call, dan salah sorang lagi akan angkat punye..

tu kira merajuk x? hahaha..

xpe..lepas kejutkan subuh, kita sambung balik merajuk tu..kan3..

sampai bila nak merajuk ni.. haihh...

sabo je la....



0 comments:


Related Posts with Thumbnails