Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 16, 2013

Hari Yang Memenatkan..

Salam...

Last few days (almost 8 days actually), saya terlibat dengan sukan hoki.. Di sebabkan pagi petang siang malam saya kena berada di padang hoki, maka tempahan kek pada waktu tersebut terpaksa dipostpone..

Tapi, syukur Alhamdulillah..tempahan jersi masih lagi dapat diteruskan walaupun saya tengah bizi..hehe..

Thanks dear for always supporting me.. lepas dia abis je kelas, dia la yg settlekan urusan jual beli dan pos jersi baju kat customer.. lepas settle urusan jersi, dia datang ke stadium hoki utk temankan saya wat kije.. haha..even saya kat tengah padang, dia ada je kat stadium tu.. Bila saya kepanasan dan keletihan, dia bawakan saya air mineral yg sejuk itu.. kui3..

Dan Alhamdulillah, hari ni kami lancarkan produk kek terbaru kami..hehe.. syukur.. dapat feedback positive drp customer.. segala penat lelah hilang bila dpt feedback positif camni..

Jom la try kek terbaru kami..hehe.. hanya di Diannie Enterprise..

P/s: maybe lepas ni kne beli oven baru kut sbb api bawah da xmnyala.. haish..sabo je la..tpksa guna duit partnership kitorang..adess~~

0 comments:


Related Posts with Thumbnails