Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 20, 2014

My New Come Back

Assalamualaikum wbt..

Ya Allah..dah berhabuk bersawang dah rupanya blog ni.. kekangan waktu, ketiadaan internet access yg sesuai membataskan keaktifan saya dalam dunia blog..

Alamak..termerapu plak..Apa khabar teman2 saya sekalian? Sihat? Hehe..saya x sihat..demam..batuk..dalam masa x sampai 2 bulan, 3x saya demam panas yg teruk..

perkembangan terkini saya..saya sekarang ni dah sambung belajar semula.. hahaha..unbelievable betulla..2 tahun saya tinggalkan alam belajar..boleh plak tersambung kembali belajar ni..huhu..

Mungkin ni pelajaran terakhir sy sbg seorang single..kui3..sekarang tengah kumpul duit..banyak rancangan dalam list-to-do utk next year punye..hehehehe..

duit oh duit..

nanti saya ada nak share suatu benda..

tunggu next post dari saya tau..oh yeahhh..

I'm back!!!



0 comments:


Related Posts with Thumbnails