Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 4, 2010

HaHaHa..

Salam..

hAri ni rasa nak gelak habis-habisan.. xtaulah kenapa..geli hati tengok perangai bodoh manusia kot? perangai bodoh sombong.. Bodoh yg bajet pandai.. Bodoh yg ntah apa2.. Bodoh, bila jadi plural, maka jadila BUDUS... hahaha..

No need to mention here what had already happened today.. Just left it behind.. I just wanna see and observe the game of human.. Bak kata seorang hamba Allah hari tu.. " I live in a circle of stupid community" .. Huhu.. Stupid community? MEreka semua berpelajaran.. Mereka semua berpendidikan tinggi.. CUma yg menjadikan mereka itu stupid community adalah tindakan mereka.. So, be careful lah ye..

And one more thing i would to remind u.. If u think u know me so well, i would like to tell u that, ' U'RE TOTALLY WRONG!!!' jangan ingat ko paham aku lar.. ko hanya tau suku je tentang aku.. even kawan baik aku pun xkenal aku sape yg sebenarnya apetah lagi ko.. blah ar.. ko ingat dengan memecah belahkan hubungan baik kitorang, ko akan bahagia? aku nk ko pk 1000 kali dulu la wei..huh!

p/s: oopsss..terkeluar aku ko la plak..kah3... padan muka! pedulik ape aku.. [kah3..kekasaran terserlah di situ ye~ ceh.. :p ]

0 comments:


Related Posts with Thumbnails