Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 16, 2009

Kemalangan

Hurm...tetibe rasa nak on jap no maxis..

pastu msg sampai..

dari amir @ tali_kasut.. (cloze fren)

dia ckp dia xcident..terkejut jap sy..ari tu, da hmpir2 nk xcdnt..ari ni xcdnt..amir2..da la ari ni sy xsmpt nak jenguk forum myvians..hurm3..

alhamdulillah..mujur dia xde apa2..cuma kete dia je yg k.o..kete wira langgar belakang..kesian dia..aduh..

papepun, to amir, moga kamu tabah,ye...sabar atas dugaan ni..

p/s: seriously, first time i got ur msg, rasa cam nak tercabut jantung..TERKEJUT...fuh..mujur awak xde apa2,amir..hurm...

2 comments:

Anonymous said...

wanie, amir msg wanie tu pkul berapa? mlm kan? bukannya time kemalangan kan?

tny umi wanie jap antara EL dengan cuti mc yang mana ok lagi yg xmenjejaskan rekod prestasi seseorang? coz amir ambil EL 2 hari coz nak sattlekan kemalangan ni..

~seCreTo~ said...

a'aaa...mlm...kebetulan time tu wani xbukak forum..tu yg xtau pasal amir tu..

EL? hurm3..bukan ke EL tu stiap pekerja dpt 30 hari stahun? hehe.((pepandai je..))..

umi xde la amir..dia g keje mlm ni..ni kene duk sorg2 kat umah.. :(


Related Posts with Thumbnails