Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 18, 2011

Ring = Cincin = Perlu Ke??


Salam..

Saje bosan2..survey2 gambo ni..ngeh3..






Mesti ade yg pelik kan nape tetibe saya letak gambar cincin..jangan pikir yg bukan2 tau..sy bukannya nak bertunang pun lagi..ngeh ngeh ngeh..

Jenis saya memang xsuka pakai cincin atau gelang..jd memang xtau apa2 la pasal benda nim..cuma ari tu ada orang tanya saya pakai cincin saiz berapa..terkedu jap saya..hadoii..

bila tengok jari sendiri..sy xsesuai pakai cincin yg tebal2..sy kena pakai cincin yg halus2 sket..dan xberapa tebal..sebabnya, jadi saya macam yg kat bawah nim..



Jenis jari sy yg A tu..bayangkan dengan jari yg pendek2, saya pakai cincin tebal2..kompem2 jari sy akan bertambah pendek..hahahahahahha..hadoi ler...huduh bebenor den tengok..

Ade orang pernah 'mengata' kat saya..katanya camni: "skrg ni xkawen, memang xsuke la barang2 kemas camni..tapi lepas kawen, tau la camne..xkan lepas punye brg2 kemas camni dengan wanita.."

Dalam ati sy terdetik.."cesss...dah aku xminat, xminat ar..yang dia nak jeles pe hal plak? ikut suka aku ar nak suka ke x..ade je yg nk kene cili mulut tu ngan lada baru tau..kalo da namanya jeles..x kemana jugak jeles tu..huh!"

Cincin oh cincin...

Perlu ke saya pakai cincin nanti? errr...maksud saya akan datang aaa...ngeh3.. *sigh* [poyo punye entry..uwekkkkkkkkkk]


p/s: Bak kata chup2..kalu cincin xpakai..gelang xpakai..pakai jam tangan ok x? hadoiii..perli den yo..dakpo2..siap la ekau nanti.. :p


2 comments:

Huda said...

bg org yg dh kawin, cincin ni mcm elok pakai la :) hehehe...

~L.o.L.i.P.o.P~ said...

huda:

huhuhu...xsuke pakai cincin (sbb xkawen lagi..keh3..)


Related Posts with Thumbnails