Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, November 8, 2008

Bunga Idamanku..

Waaa...Akhirnya, dapat jugak sy memiliki bunga solar ni..hahaha..sampai termimpi2 nak dapatkan..tadi,bila nampak je ada org jual benda ni,xteragak2 sy terus je beli...huaa..skenya..malangnya,kaler peberet sy xde..sedih ooo..tp xpe lah..tema kete sy kan kuning+merah..so amik je lah kaler merah..yg pastinya,tgh drive pun,mesti sengih sorg2..hepi2..hahahaha...(sihat ke x oneiezz ni?ish3..orang lain dah beli lama dah..dia baru beli pun nak kecoh..sabo je la...)



ish3..kete sape la ni..hua3..



Ni la bunga solar tu...Comeynye...

1 comments:

vulnerable.me~ said...

finally!kamu dpt jugak bunga solar tu.huhu.


Related Posts with Thumbnails