Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 10, 2010

Apa yg Ada Kat UK tapi Xde Kat Malaysia?

Salam..

Nak tau x apa dia? Hehe..











Tadaaaaa~~~









Tengok..

Sume pokok kat sini suda beruban tanda da tua.. ngeh3.. tu pasal pokok2 kat sini selalunya gondol2.. sebab semua daun2 da luruh.. [pokok kat sini xawet muda kot] :p

p/s: pokok kat msia xpenah beruban sebab sume2nya awet muda..hahahaha..kalo ada pokok kat msia yg beruban, maknanyaaaaa...................... paham2 je lah ye..isk.. 


2 comments:

Ummi Iman said...

beshnye.. wanie da smpai Uk ka... take care dear =)

~L.o.L.i.P.o.P~ said...

Hehe..mekasih kak emy! :)


Related Posts with Thumbnails