Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 11, 2011

Saya Nak Mende Ni~~ Nak Jugak.. Nak Jugak..


Salam..

Hehehe.. Nak mende ni..tapi nak cari kat ane??





ALAT PEMBAKAR ELEKTRONIK!!


Ari tu nampak satay frozen..teringin nak try..tp xde alat pembakar..jadi xterbeli la..nak bakar secara manual, xde arang..lagipun, leceh aa..nk setup api tu..nk bakar sikit je..bknnye byk pun..huuu~

Sampai skang duk teringat2 alat ni..kene kirim kat cik ngah nampak gayanyer ni..

cik ngahhhhhhh....nak order satu bley? hehehe..


7 comments:

Jieda said...

Bestnya benda ni.Nak bakar ikan pun senang gak kan

Hanim said...

Mana aci. Cik Teh pun nk order gak satu. Senang nk bakar sotong. Hehehe...

~L.o.L.i.P.o.P~ said...

jieda: betul2..senang sgt2..tp xtau nak cari kt ne..penah jmp x kat sini? huhu..

cikteh: aci2 je..ngeh3..wani pn nak order gak ngn cik ngah sutir..tp xigt nama benda ni ape.. grill ape ntah..huhu..

Mama Zharfan said...

bole2 tp cik ngah mark up sikit la price heheh

qlah said...

nak jugak lah! hehe .

~L.o.L.i.P.o.P~ said...

cik ngah:
dop aci..huhu..

qlah:
kalo ade mende ni senang je kan..ehe..

~L.o.L.i.P.o.P~ said...

cik ngah:
dop aci..huhu..

qlah:
kalo ade mende ni senang je kan..ehe..


Related Posts with Thumbnails