Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 31, 2008

~Selamat Tinggal Kenangan~

Alhamdulillah..1430 Hijrah dah pun membuka tirainya.. Sebentar lagi 2008 lak akan menutup tirainya..(ceh..await ayat tetibe skema ni..hahaha..).. Banyal kenangan yg tercipta sepanjang tahun ni.. Manis pahit masam atau masin (cam iklan ubat gigi colgate tu..)..semuanya bercampur baur..

Antara yg berlaku sepanjang tahun 2008

1) Dapat si kodok putih
2) berjaya mendapatkan segulung diploma..hak3..
3) berjaya sambung pelajaran ke peringkat degree
4) berjaya mendapatkan b.belt..
5) dapat ramai kenalan
6) kenal someone..(skrg idak dh..isk3..)
7) pak sedara ngan mak sedara kawen
8) dapat beli enset N95 ngn duit sndiri
9) dapat buat blog sendiri..(hahahaha...)
10) dapat motor.. :D
11) dah2 la tu..malas dh nk taip..xigt le..hehe..

tu yg manis..tp yg pahit, xyah la btau kan..what the past is already past..cewah..terskiping ah pulok..xtau ayat betul ke dop..hua3...apepun, 2008 mmg memberi 1001 satu kenangan manis buat sy..alhamdulillah..

semoga, 2009M + 1430H akan membuka diari baru utk saya..lupakan perkara yg dah blalu ( yg mana xberkenaan..yg mana mennggalkan kesan yg pahit buat saya..).. azam dan misi sy utk tahun 2009 ni kena penuhi gak..seperti mana tahun 2008..InsyaAllah..

Semoga Allah memanjangkan usia saya sekeluarga dan berada dalam keredhaanNya..Amin..

p/s: bak kata amir: Di manakah anak anda pada malam ni? adakah di rumah ataupun di luar??? fikir2kan lah... psstt...amir...mesti ramai yg gi celebrate tahun baru kan? dan berkemungkinan besar, ramai jugak lah generasi baru yg bakal lahir bulan 9..haha..(tu idea dr majalah mastika..)

2 comments:

norsaritanaini said...

salam thn baru 2009 n salam maah hijrah 1430...
moge thn ni membawa lebih erti kepada kita semua..aminnn

~SeCreto~ said...

selamat tahun baru utk akak jugak.. :)


Related Posts with Thumbnails