Amanat Penulis:

Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ adalah hak cipta terpelihara.. Sebarang copy paste tanpa keizinan penulis adalah dilarang sama sekali dan termaktub dalam Akta Hak Cipta Terpelihara.. Semua kandungan dalam blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ini adalah luahan hati serta omongan penulis sahaja..Kalau bosan, jangan baca.. Apapun, terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ~DuNia CinTa LoLiPoP~ ni.. Syukran jazilan wa marhaban bikum...

Dates To Remember!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, December 7, 2008

Salam Aidil Adha..



Kepada:
1) Keluarga saya dan bakal keluarga saya( ntah sape2 sy pun xtahu..)
2) Kawan2 saya sejak di sekolah rendah, sekolah menengah, tempat tusyen, kat universiti, dan di tempat2 praktikal saya dulu..
3) Kawan2 taekwando..
4) Kawan2 di forum2 yang terpilih (hahaha..) iaitu MYVIans (esp. Kak nor yg baik ati, Amir yg Nakal,kak Lep,mk_isma,adchik etc ), MYViT (abg lan, abg liming, abg semie,disket_012,jiha etc), Portal Pendidikan (idan,zul,pelita,ainul,chibi,hanin, etc) , Blues Selamanya[kini jadi kitakita Only..] (jeff, in, etc ) etc..
5) Kawan2 kat YM (esp. Azlan, anip, yus, nizam, abg nuar yg suke tersenyum, syam ronald yg ske majuk, pacik Limieyzzz yg suke ngorat.. [hahaha] etc..)
6) Blogers (esp azwa, amal etc)..
7) Kawan2 di alam maya terutama kat Friendster, Myspace, Hi 5, Facebook, Fanbox, Esnips, etc..
8) Kawan2 di alam mimpi (esp mimpi yg datang 5x kali tu..nice dream i ever had..huhu..)..
9) Semua mereka yg saya xtersebut..Jangan kecik ati..nanti xcukup darah dipam ke sluruh badan..haha..
Dengan ucapan:
" Selamat Hari Raya AidilAdha.. Hayatilah pengorbanan yang sebenar..Semoga kita semua berada dalam limpah kasih Ilahi.."
Wassalam..... ^_~

2 comments:

norsaritanaini said...

salam aidil adha jugak tuk secreto..
uiks, tak sangka ek my name disebut jugak dlm ni..baik hati yer...hahahaha

~L.o.L.i.P.o.P~ said...

Hehehe...salam aidiladha..Mesti la kena sebut..org yg banyak berjasa dalam utk menghasilkan sesuatu yg diberi nama PUDING...ohh...yummyyyyyyyyy....


Related Posts with Thumbnails